The Guardian - Points of View Reklamı

/ 17 Ağustos 2011 Çarşamba /
İngiliz The Guardian gazetesinin bakış açısı hakkında yaptığı bi reklam. Bir olayı tam görebilmek için resme tam bakmanın gerekliliğini gösteriyor. Bu da ülkemizde bir değil birden çok hatta kaynakların hepsinden yararlanma zorunluğunu getiriyor. Ülkemizdeki yayın kuruluşlarının haber yaparken olayları eksik, parçalayarak belirli bir kısmını yayınlayan, yani sadece kendi bakış açılarının olgunlaşabileceği, taraftarlarını memnun etme biraz daha kendilerine bağlama çabası içerisinde zihinleri biraz daha köhneleştiren haberler yapan yayın kuruluşları yüzünden resmin tamamını görebilmek için resmi diğer kaynaklarla oluşturmaya çalışmalı. Tabi bu her zaman resmin tamamına ulaşma garantisi vermez.

site ekle site ekle
 
Copyright © 2010 MozAikonik, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger